Tuesday, July 23, 2013

Ramadhan Buffet - Burger Kaw Kaw Original

Salam Ramadhan semua!


Isis harap Ramadhan u'ols semua baek dan semua berjalan seperti yang dirancang. Sememangnya sinonim Ramdadhan dan pakej buffet yang seriang ditawarkan oleh hotel, restaurant dan café. Hari ini, Isis nk mengulas dan mewar-warkan satu buffet Ramadhan yang a bit different dari buffet-buffet yang lain.

Buffet Burger Kaw-Kaw Original.
 

Sapa boleh jangka satu fenomena buger bakal or grill burger yang hanya bermula dengan street burger concept telah berkembang pesat menjadi satu franchise yang berjaya. Yang penting, untuk bulan Ramadhan penuh keberkatan ini, Burger Bakar Kaw-Kaw turun memperkenalkan konsep buffet untuk juadah berbuka.
 
 
 
Daripada 6 group of menu, sememnangnya Burger Bakar Kaw Kaw Ramadhan Buffet menawarkan pelbagai menu hidangan untuk semua burgenizer di Malaysia khususnya di Lembah Klang.
 
Pasti ramai burgernizer yang ternanti-nanti dan mengimpikan apabila mereka berpeluang untuk menentukan menu dan mereka sendiri burger masing-masing. Beef patty, chicken parts, lamb chop sausages, roast beed, bacon o' ham dan banyak lagi special ingredients Burger Bakar Kaw Kaw yang dihidangkan. Malah, customer boleh pick and choose their own favorite special ingredients and buat buerger mengikut citrasa masing-masing.
 
The best part is, this buffet promotion also serve menu-menu lain yang tidak berasaskan kepada burger bakar kaw kaw. Honestly speaking Isis rasa ini memang satu tindakan yang bijak kerana tidak semua warga Lembah Klang meminati untuk makan burger. Example my mum! Since the buffet promo ini ada turut menghidangkan menu lain contohnya spagetthi oglio oglio, tempura, kueh-mueh tradisional, promo ini sebenarnya mampu untuk menawarkan satu pengalaman berbuka puasa untuk semua - regardless whether you are a burgenizer or not!
 
Tetapi perlu dimaklumkan bahawa buffet burger bakar kaw kaw ini bukan terdapat disemua rangkaian. Buffet ini hanya terdapat di salah satu rangkaian mereka yang terletak di Ampang Waterfront.
 
Alamat :

46, Jalan AWF 3,
Ampang Waterfront
68000, Selangor
 
 
 
I'm a burgernizer - are you?
 
 
 
Kepada mereka yang berminat untuk membuat tempahan :
 
Nita  012.348.7991
 
Zul  017.325.0244


1 comment: